środa, 7 października 2015

Przyszły. 26 sztuk. 4 już wysłałam, a jeszcze mam do wysłania 9. Najgorzej z paczką do Gdyni, nie wiem kto zechce mi ją wysłać, bo Wanda dziś zajęta, wczoraj listy wysłała Kamila, a Jola przyjdzie dopiero o 10 i nie wiem, czy pomoże mi w  jej ekspedycji . Kilka muszę podarować, bo to są moje stare kumpelki sprzed, co najmniej, pół wieku i nie wypada od nich brać forsę. Wydałam sporo grosza, nawet nie wymienię ile i chciałabym, choć część z nich odzyskać.
Dopisuję : Pozostało 6 sztuk. Wszyscy znajomi się nią interesują, ale nie środowisko , w którym mieszkam. Kompletna obojętność i brak zainteresowań, szczególnie podopiecznymi. Co ich obchodzi moja biografia  ? Nieważne, że interesujące, że dotykają przedwojnia, wojny i lat dyktatury sowieckiej w Polsce... i innych,życiowych spraw ? Naplewat' - mówiąc po rusku.

1 komentarz:

  1. Pozostała jedna książka i kilka wspaniałych recenzji o niej ! Bardzo się cieszę, że spotkała się z takim odbiorem !

    OdpowiedzUsuń